Nástěnka

třída Zvonečky třída Sluníčka Polickem s rodiči - dubnová procházka

Tento měsíc vás zavedeme na  „Slavenskou vyhlídku“.

Z vyhlídky je velice pěkný pohled do Broumovské kotliny, kterou na severu a severovýchodě lemují hraniční Javoří hory. Za nimi jsou vidět Soví hory (Góry Sowie). V jihovýchodním směru stíní ve výhledu Velká kupa (708 m n.m.). Přímo pod vyhlídkou se táhne obec Martínkovice. Severně leží město Broumov, podle kterého se kotlina jmenuje.

Trasa:

Dojedete autem na parkoviště na Slavném, odtud budete pokračovat po asfaltu směrem do kopce po žluté turistické značce až k rozcestníku „Nad Slavným“. Odtud po červené turistické značce dále po asfaltu cca 500 metrů ke značené odbočce „Slavenská vyhlídka“, po červené značce směrem doleva a po cca 300 metrech jste u cíle.

Úkryt kešky:

Krabička je uschována mezi dvěma smrky pod velkým balvanem zhruba 10 metrů před samotnou vyhlídkou. Úkryt budete mít po pravé ruce laughing

Krabička - keška, obsahuje 2 dva notýsky žluté a modré barvy podle třídy na zapsání, tužky, razítko na otisknutí dětem do jejich notýsků a drobnosti (např. z kinder vajíček) na výměnu, které si s sebou nezapomeňte vzít vždy kus za kus. Kromě drobností na výměnu z krabičky nic jiného neodnášejte.

Pokud by se stalo, že krabičku nebudete moci najít, něco v ní chybí - prosíme, abyste nám to ve školce nahlásili a my krabičku obnovíme.

UPOZORNĚNÍ: DĚTI SAMOTNÉ NA VYHLÍDKU NEPOUŠTĚJTE! (je tam jen jednoduché zábradlí a v půlce podesty je na skále prasklina)

Pokud si někdo bude chtít výlet ještě trochu zpestřit, může se zajít podívat na „Slavenské hřiby“ (odbočka s ukazatelem po cestě zpět).

Pokud se vám výlet s překvapením líbil, napište nám něco o své výpravě do komentářů. Děkujeme.